Jocuri de socializare si cunoastere – Adinkra

Daca iti doresti sa cunosti oameni noi, sa le descoperi povestile, calitatile si, de ce nu, obiceiurile proaste, te invitam Sambata, 2 Iunie, incepand cu ora 15.00, la cea de-a doua editie Adinkra, organizata de Cubuline.

Ce ne propunem?

Ne propunem sa schimbam reteta unei zile obisnuite de board games, imbogatind experienta cu jocuri individuale si de grup, prin care incepem sa ne cunoastem, sa ne imprietenim si sa formam echipele in care ne vom juca Adinkra

Ce este Adinkra?
Adinkra este un nou board game, pregatit de Cubuline, in care jucatorii vor fi provocati sa-si descopere slabiciunile si maiestria.

Scopul jocului este de a ne descoperi, fiind potrivit deopotriva persoanelor care deja se cunosc sau celor care abia acum se vad pentru prima data. Traseul pe care trebuie sa-l urmezi pentru a finaliza jocul este plin de intrebari si provocari pe care va trebui sa le depasesti.

Cum se desfasoara evenimentul?
15.00 – 15.30 Primirea
15.30 – 16.30: Icebreaker: socializam, ne cunoastem, iar daca suntem prea timizi avem pregatite scurte joculete de relationare.
16.30 – 18.30: Formam echipele si incepem sa ne jucam Adinkra

Cat costa?
Taxa de participare este de 15 lei/persoana. In acest pret sunt incluse jocurile si partea de organizare. Consumatie nu este inclusa.

Participarea la eveniment se face pe baza de inscriere: https://goo.gl/VcLwxG
*Datele colectate prin intermediul formularului de inscriere vor fi folosite doar cu scopul de a trimite informatii referitoare la evenimentul pentru care va inscrieti. Nu trimitem newsletter, oferte sau promotii si nu transmitem aceste date catre terti.

Pentru orice alta intrebare referitoare la acest eveniment, ne poti suna la numarul de telefon 0723048182 – Ioana sau ne poti trimite un mesaj in privat.

Pagina evenimentului:

https://www.facebook.com/events/255594245178833/

www.cubuline.ro

Te asteptam,
Echipa Cubuline

Cadoul ideal de Valentine’s Day

 

Nu ai gasit inca nicio idee creativa pentru Valentine’s Day? Planificarea unei intalniri romantice iti da multa bataie de cap?

Poti sa alegi sa faci o rezervare la un restaurant dragut, insa sa-ti petreci seara intr-un loc aglomerat si galagios, plin de cupluri care incearca sa faca acelasi lucru ca si voi, parca strica din romantismul momentului.

Ce spui de o intalnire Spa? Masajul relaxant, aromaterapia, tonurile organice si elementele naturale vor reusi cu siguranta sa creeze o atmosfera pasionala si romantica.

Atunci cand avem o viata aglomerata, munca pana tarziu, copii si multe alte activitati care ne ocupa tot timpul, este usor sa pierdem din vedere ca relatia noastra are nevoie de noi.  O evadare la rasfat si relaxare pentru tine si partenerul tau este un mod placut de a readuce romantismul in cuplu.

Daca o excursie departe de casa este greu de realizat sau nu se potriveste cu ideea voastra de seara romantica, atunci te incurajam sa descoperi o intalnire perfecta, o seara Spa chiar la voi acasa.

Indiferent ca alegi sa deschizi pachetul de Valentine’s Day sau pur si simplu vrei sa transformi o seara de weekend intr-o ocazie speciala, atunci Intalnirea Relaxanta este tot ce ai nevoie pentru a petrece 120 de minute de liniste, relaxare si rasfat in doi.

Frumusetea acestui pachet este ca nu trebuie sa pregatesti sau sa planifici prea multe – inauntrul lui gasesti impachetate toate lucrurile de care ai nevoie pentru o seara de Spa adevarata: masaje relaxante, uleiuri aromate, lumanari, meditatie, liniste si multe alte surprize pe care le veti descoperi impreuna.

Astfel veti avea sansa sa va descoperiti reciproc si sa va bucurati de timpul petrecut impreuna, facand ceva deopotriva romantic si distractiv.

Nu uita, pentru orice intrebare legata de pachetele cubuline, ne poti suna la numarul de telefon 0723048182 – Ioana sau ne poti trimite un mail pe adresa salut@cubuline.ro.

De asemenea, daca vrei sa afli mai multe despre pachetele Cubuline si despre evenimentele noastre, nu uita sa ne dai like pe Cubuline si Relatii cu buline .

Socializare intr-un stil nou – Adinkra

Sambata, 12 Mai, ne jucam si ne cunoastem, ghidati de cele 4 forte: DRAGOSTE, INTELEPCIUNE, DESTIN si PUTERE.

Am pregatit pentru voi un nou board game in care jucatorii vor fi provocati sa-si descopere slabiciunile si maiestria.

Simbolurile Adinkra vin din taramul unde s-a nascut timpul, unde marea isi intinde nesfarsita albastrime si muntii ating cerul, din indepartata Africa de vest. Frumusetea si semnificatia simbolurilor Adinkra ne-a fascinat… si astfel vrem, prin folosirea lor in acest joc, sa transferam in prezent mesajele incapsulate de fiecare simbol in parte.

Ce este diferit la Adinkra fata de alte jocuri?

Scopul jocului este de a ne descoperi, fiind potrivit deopotriva persoanelor care deja se cunosc sau celor care abia acum se vad pentru prima data. Traseul pe care trebuie sa-l urmezi pentru a finaliza jocul este plin de intrebari si provocari pe care va trebui sa le depasesti. Pe tot parcursul jocului, restul participantilor vor incerca sa te impiedice sa ajungi la finalul labirintul, provocandu-te la diverse probe.

Este un joc care se bazeaza pe noroc, strategie si, mai mult decat toate, sinceritate.

Provocarile sunt menite sa descopere jucatorilor insusiri de care acestia pot fi mai mult sau mai putin constienti de existenta lor. Pot fi provocari despre:

DRAGOSTE: menite sa descopere emotie, atractie, pasiune, devotament sau chiar abnegatie;
INTELEPCIUNE: focusate pe echilibru, renuntare, detasare, concentrare sau empatie;
PUTERE: care vor testa vitalitatea, anduranta, tactul si vanitatea fiecarui jucator;
DESTIN: ce vor pune la incercare incredere, speranta sau chiar crezurile jucatorilor.

Cum se desfasoara evenimentul?

Vrem sa schimbam regulile serilor de board games, imbogatind experienta cu activitati de grup, prin care incepem sa ne cunoastem, sa ne imprietenim si sa formam echipele in care ne vom juca.

Adinkra se joaca in echipe de 4 -5 participanti, asa ca este important sa va anuntati prezenta la eveniment.

Durata eveniment: 3 ore

Cat costa?
Fiecare participant va plati 15 lei (la fața locului), iar consumatia se plateste separat.

Inscrie-te aici >>> https://goo.gl/VcLwxG

De ce Adinkra?
„Initial jocul a fost un cadou pentru iubitul meu. Aflati la inceput de relatie, fiecare moment petrecut impreuna curgea mai repede decat ma asteptam. Aveam 1000 de intrebari in cap .. despre el, despre noi si cu greu imi gaseam timpul si curajul sa le descopar raspunsurile.

Pentru ca petreceam foarte mult timp jucandu-ne impreuna cu prietenii, fie acasa, fie prin oras, jocuri precum Catan, Dixit sau Activity, m-am gandit ca poate ar fi dragut sa incercam ceva diferit, ceva personal, pastrand competitivitatea si amuzamentul jocurilor clasice, dar imbogatind experienta cu povesti, fapte, ganduri si multa conversatie. Asa a aparut Adinkra 🙂 ” Ioana M.

Eveniment organizat de Cubuline in parteneriat cu “Hai să socializăm!”, o comunitate care promovează formarea și dezvoltarea relațiilor sociale prin intermediul activităților de grup, fie că acestea se desfășoară în natură, în oraș sau oriunde dincolo de ecranul calculatorului.

Magia devine un moment la moda dintr-un program de nunta

nunta-spectacol-de-magie

Se poate observa cum magia aduce umor, suspans, improvizatie dar si romantism la cat mai multe nunti.

Magia a fost dintotdeauna un program artistic recomandat mai ales pentru petrecerile celor mici si spectacolelor pentru copii. La un nivel restrans si intr-un alt format, acestea se desfasurau si la evenimentele caritabile, din societatea civila sau de business. Dupa dezvoltarea lumii corporate in Romania, programele de magie au inceput sa se desfasoare cu regularitate in cadre interne, fiind asociate divertismentului live, cu magicieni, fachiri si solisti vocali.

In ultimii ani, magia a inceput sa prezinte interes si pentru alte evenimente, facandu-si loc si in programul de nunta pentru nuntile care se doresc deosebite si care dispun de miri plini de viata si de invitati cu gandire moderna astfel incat si invitatii sa fie deschisi la nou si incantati de nonconformism.

Cum sunt descrise nuntile cu magician

Magia la nunti este acum un lucru preferat, iar nuntile cu magician sunt mai frumoase. De fapt, lista de adjective cu care este descrisa o asemenea nunta este mai bogata si mai expresiva:

  • Nunta memorabila
  • Nunta fascinanta
  • Nunta energica
  • Nunta unica
  • Nunta inefabila

Inserarea momentelor de magie pe parcursul serii

spectacol-de-magie-la-nunta

Sunt, bineinteles, anumite lucruri de ordin organizational atunci cand se apeleaza la un show precum cel de magie la un eveniment atat de incarcat de simboluri si de fast si de insemnatate atat pentru miri, cat si pentru invitatii acestora.

Desigur, momentele de magie nu trebuie sa inceapa decat la doua ore distanta fata de ora inscrisa pe invitatiile de nunta, si trebuie ca acestea sa fie mai multe si sa fie, practic, dozate pe intreaga durata a nuntii, cand se impune cate un moment spectaculos, cate o iesire din apatia de dupa fiecare masa.

Bineinteles, numerele de magie nu vor interfera cu dansul mirilor, cu momentul cand se fura mireasa (sau da?), cu momentul tortului sau cu momentele cand se aduc meniurile.

Magia, o metoda apreciata de entertainment

magician-pentru-nunta

 Numai datorita faptului ca nuntile cu asemenea momente de magie au fost un real succes, ideea a capatat amploare si acum din ce in ce mai multe nunti prezinta o astfel de metoda de entertainment.

Trebuie precizat, de asemenea, ca prin excelenta, nuntile mondene numara acum aproape de fiecare data  cate un moment de magie in „timpii morti” ai petrecerii. Nuntile mondene dau tonul in anumite cazuri si adopta anumite perspective care sa faca seara de neuitat. Bineinteles, orice nunta la care se regasesc magicieni trebuie sa poata asigura acelasi nivel inalt de spectacol.

Magicianul Robert Tudor, pe care multi il cunosc de la un show televizat de talente, asigura pentru toate nuntile momente personalizate de magie care sa puna accent pe miri, pentru ca acestia sa fie in centrul atentiei si inconjurati de magie precum o mantie.

Din jobenul magicienilor ies surprize una dupa una la nunti una si-una! Exista toate sansele ca odata cu trecerea anilor, aceasta practica de a aduce spectacole de magie la restaurant in cadrul petrecerii de nunta sa devina o obisnuinta si sa revolutioneze si spectacolele de magie in sine.

 

iMapp, spectacol multimedia de 3D in Bucuresti sambata, 24 septembrie

iMapp unul dintre cele mai mari spectacole multimedia de 3D video mapping din lume, organizat de Primaria Municipiului Bucuresti prin creart – Centrul de Creatie, Arta si Traditie atinge punctual culminant, sambata, 24 septembrie.

Evenimentele ce compun cea de-a treia editie a festivalulului s-au desfasurat in mai multe locatii din Bucuresti si au debutat in data de 9 septembrie, cu un video mapping realizat de Motionlab, pe fatada Universitatii de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu”, in Piata 21 Decembrie 1989, urmat de un teasing party la Club Expirat, unde au fost proiectate elemente vizuale din identitatea iMapp Bucharest.

O saptamana mai tarziu, in data de 16 septembrie, sarbatoarea artelor vizuale a continuat cu un video mapping realizat de Les Ateliers Nomad, pe fatada Universitatii de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu”, in Piata 21 Decembrie 1989, urmat de cel de-al doilea teasing party la Control Club.

iMapp Bucharest atinge punctul culminant in 24 septembrie, in Piata Constitutiei, unde 104 proiectoare vor “cuceri” cei peste 20.000 de metri patrati ai suprafetei de proiectie, transformand, pentru o seara, fatada celei mai mari cladiri administrative din Europa, Palatul Parlamentului.

Incepand cu ora 22:30, echipele finaliste din Muntenegru (Filip Roca), Spania (Romera Diseno e Infografia), Turcia (VOID), Romania (Mindscape Studio), Rusia (Illuminarium 3000) si Ungaria (Limelight) isi vor prezenta lucrarile, castigatorul competitiei fiind desemnat de un juriu format din personalitati marcante din industria audiovizuala: Martin Posta – Directorul Festivalului SIGNAL din Praga, Ana Ascencio – Directorul Artistic al Festivalului MAPPING din Geneva, Kaat Heirbrant – Directorul Festivalului LIGHT din Ghent, Ilkka Paloniemi – Directorul Artistic al Festivalului LUX din Helsinki si Birgit Zander – fondatorul, organizatorul si Directorul Creativ al FESTIVAL OF LIGHTS din Berlin. Conceptul creativ al concursului din aceasta editie este “DIALOGURI”.

Spectacolul va debuta cu un concert sustinut de celebra artista Roisin Murphy, un nume sonor al muzicii electro pop, care vine in Romania cu un show electrizant. In deschidere, de la ora 19:00, vor performa GOLAN&Orchestra, care vor prezenta un proiect inedit ce armonizeaza muzica electronica, vocea si instrumentele live.

imap-bucuresti

Organizarea de evenimente corporate: ChefsGallery.ro se ocupa si de cel mai strict protocol

Organizarea de evenimente corporate poate sa iti dea de furca atunci cand nu stii exact de unde sa incepi. Tocmai de accea, nu doar ca este absolut recomandat sa recurgi la serviciile profesionistilor in domeniul organizarilor de evenimente, ci nimeni nu prea se mai incumeta sa faca asta de unul singur, pentru ca este imposibil. Asa ca, Chef’s Gallery este aici pentru a te ajuta sa organizezi cel mai reusit eveniment al tau, ori de cate ori ai nevoie, indiferent de tipul evenimentului, iar evenimentele corporate vor iesi foarte bine, oferindu-le specialistilor toate detaliile de care au nevoie.

Realizarea unor evenimente corporate necesita atentie si profesionalism

sala evenimente

Realizarea unor evenimente corporate poate parea, la prima vedere, mult mai usoara decat este, de fapt. Asa ca, pentru a cunoaste exact toti pasii de care trebuie sa tinem cont atunci cand vrem sa organziam un eveniment corporate reusit, trebuie sa ne raspundem singuri la cateva intrebari esentiale, fara de care nu am putea alcatui niciun plan de actiune. Chef’s Gallery are experienta in organizarea de evenimente corporate, asa ca stie cateva reguli pe care este bine sa le urmam in demersul nostru.

  • In primul rand, este nevoie sa stabilim clar care este tamtica evenimentului corporate pe care urmeaza sa il organizam. Aici, este vorba despre mesajul pe care dorim sa il transmitem celor care vor participa la acesta. O intalnire de afaceri va constitui un eveniment corporate formal si va avea nevoie de multa atentie la detaliile organizatorice, pentru ca fiecare invitat sa se simta bine si sa perceapa mesajul transmis.
  • Astfel, cunoasterea culturii organizationale a firmei, de catre firma organizatoare, si anume Chef’s Gallery, ii va ajuta enorm pe specialisti sa sti exact ce aveti nevoie, sa va indrume mai bine si sa ajute la realizarea unui eveniment corporate de anvergura. Doar lasand o impresie impecabila veti avea parte de relatii de afaceri puternice, durabile, bazate pe incredere si profesionalism.
  • Un eveniment corporate informal va avea o atmosfera mai degajata, este adevarat, insa ChefsGallery.ro nu va rata niciun detaliu, pentru ca si aici impresia generala conteaza. Celebrarea a 5 sau chiar 10 ani de la infiintarea companiei reprezinta un motiv de bucurie si de inchegare de noi parteneriate, care conteaza, pe termen lung. Asa ca, Chef’s Gallery va pune la dispozitie un salon de evenimente in Bucuresti, ideal pentru astfel de petreceri.

organizare evenimente corporate

  • In functie de numarul de participanti, sala de evenimente poate fi mai mare, daca vor participa multe persoane, sau mai mic, pentru un numar restrans de participanti. Trebuie sa rezistam tentatiei de a inchiria un salon de evenimente mare, pentru ca, in loc sa transmitem faptul ca reprezentam o afacere prospera, din contra, invitatii vor avea impresia ca ar fi trebuit sa participe mai multe persoane, dar evenimentul nu merita atentia.
  • Nu in ultimul rand, trebuie sa stim ce buget avem. Poate cel mai important punct al planului este bugetul de care dispunem, deoarece, in functie de el, punem la punct celelalte detalii. Important este sa stabilim cum il impartim, pentru a nu aloca o suma prea mare unei parti din evenimentul corporate pe care dorim sa il organizam, neglijand alte aspecte, poate chiar mai importante. Spre exemplu, la o petrecere corporate, vom aloca o suma pentru organizarea unui candy bar de senzatie, cu care sa ne “indulcim” invitatii, dar vom fi atenti si la sonorizare, lumini si alte astfel de aspecte, care vor face diferenta.

organizare evenimente Bucuresti

Organizarea unui eveniment corporate: ultimele pregatiri

Organizarea unui eveniment corporate este de fiecare data, pentru Chef’s Gallery, o provocare. Fiecare eveniment este trata cu maxim de profesionalism, nelasand sa scape niciun detaliu organizatoric, care ar putea face diferenta. Cu o zi inainte, niciun client care organizeaza evenimente corporate in Bucuresti cu Chef’s Gallery, nu afla ca ceva nu este gata. Totul este pus la punct cu atentie, iar, in ziua evenimentului, sala de evenimente va straluci, avand totul aranjat fie pentru petrecerea de a doua zi, fie pentru intalnirea de afaceri.

Pentru informatii despre o sala de evenimente sau despre serviciile de organizare evenimente puse la dispozitie de Chef’s Gallery, puteti vizita site-ul oficial. De asemenea, pentru a vizita saloanele de evenimente sau pentru a face rezervari din timp, puteti suna la numarul de telefon 0735 599 999, ori sa scrieti pe adresa de e-mail: contact@chefsgallery.ro.

 

Organizarea unui eveniment business: Chef’s Gallery il face memorabil

Organizarea unui eveniment business trebuie sa se faca ireprosabil; tocmai asta a inteles si Chef’s Gallery, care organizarea evenimente in Bucuresti. Un eveniment business organizat perfect iti va aduce numai plusuri in afacerea ta, mai ales ca vei stabili relatii de serviciu cu oameni importanti.

Alcatuirea unui eveniment de afaceri se face doar cu profesionisti

organizare eveniment business

Alcatuirea unui eveniment de afaceri trebuie facuta doar cu o echipa de profesionisti in domeniu, pentru ca, altfel, risti sa strici legaturi de munca de care depinde afacerea ta. Chef’s Gallery este o firma organizatoare de evenimente din Bucuresti care se ocupa de tot ce trebuie, ca totul sa iasa perfect. Iata de ce se ocupa Chef’s Gallery pentru evenimentul tau business.

  • Evenimentele business tin de numarul de invitati pe care ii ai. Daca ai un numar mai mare de invitati, este bine sa inchiriezi un salon de organizare evenimente mai mare, mai spatios, iar Chef’s Gallery are unele dintre cele mai frumoase sali de evenimente din oras. Dar, daca numarul de invitati este mai restrins, nu te stresa cu un spatiu prea mare, pentru ca va parea gol sau ca oamenii nu sunt interesati sa participe la evenimentul tau.
  • evenimente business
  • Fie ca este vorba despre o conferinta, un seminar sau o intalnire a organizatiei, un eveniment de tip business trebuie sa fie organizat ireprosabil. Doar asa te asiguri ca oamenii se vor simti bine si te vor tine minte, intr-un sens pozitiv. Asadar, publicul conteaza cel mai mult. Pe site-ul ChefsGallery.ro vei observa profesionalismul si daruirea cu care specialistii in organizarea de evenimente business trateaza fiecar client, acestia fiind transparenti cu serviciile oferite. Poti merge sa vezi salile de evenimente sis a o alegi pe cea mai potrivita, in functie de tipul de eveniment, de numarul de invitati, la recomandarea specialsitilor Chef’s Gallery.
  • Ce vrei sa exprimi este alt punct de importanta majora. Ai grija la suprapunerile care pot aparea, cu alte evenimente similar; este bine sa te asiguri ca evenimentul tau business este singurul din acea zi, pe acel domeniu, pentru ca oamenii sa vina in numar cat mai mare si sa ramana clar in mintea lor mesajul pe care vrei sa il transmiti. Daca ei vor pleca de la tine la un alt eveniment, poate vor ramane doar cu informatiile de acolo.
  • Bugetul tau conteaza pentru a stii exact unde si cum il imparti. Ai grija sa nu aloci o parte mai mare unor detalii mai putin semnificative sis a pierzi imaginea de ansamblu. Oricum, Chef’s Gallery va sti sa te indrume, pentru a face cea mai buna alegere.

Evenimentul business organizat de tine ar fi ideal sa aduca si o nuanta de creativitate

La un eveniment business nu este nevoie sa stam incordati. Da, trebuie sa il tratam cu maxima importanta, mai mult poate decat ar fi in cazul in care am organiza o petrecere cu prietenii. Insa, cu cat vii cu mai multe idei creative, cu atat invitatii tai se vor simti mai in largul lor, vor aprecia munca depusa de tine si de organizatorul ales, iar, cel mai important, vor vrea sa afle mai multe detalii despre tine si afacerea ta.

Pentru mai multe informatii depre organizarea unui eveniment business, puteti intra pe pagina oficiala Chef’s Gallery sau sa sunati la numarul de telefon 0735 599 999. De asemenea, puteti scrie pe adresa de e-mail contact@chefsgallery.ro.

organizare evenimente business

Organizarea de evenimente, mult mai usoara cu echipa de la Chefsgallery.ro

Organizarea de evenimente poate fi un spin in coaste, mai ales cand ne grabim, asa ca specialistii de la Chef’s Gallery va pun la dispozitie cele mai profesionale servicii in acest sens. Pentru ca organizarea unui eveniment perfect sa fie posibila, Chef’s Gallery aloca spatiul ideal, intr-una dintre salile de evenimente pe care le va decora in concordanta cu tematica evenimentului.

Organizarea unei petreceri corporate amuzante: Chef’s Gallery te ajuta

Organizarea unei petreceri corporate in care sa legi relatii de prietenie sau, macar, sa reusesti sa iti cunosti mai bine angajatii, este un lucru important, caruia trebuie sa ii aloci atat resurse materiale, cat si timp. Daca esti prea ocupat, poti primi tot sprijinul profesional din partea specialistilor Chef’s Gallery.

organizare petrecere corporate

Chef’s Gallery este locul ideal unde se vor respecta cele mai minutioase aspect, precum:

  • Detaliile de lumina si sunet – aici, trebuie acordata o atentie sporita, pentru ca toti invitatii sa se bucure de muzica, sa auda speech-ul fiecaruia, daca se va tine
  • Spatiul – un salon de evenimente trebuie sa fie destul de mare, daca avem un numar mare de invitati si mai mic, daca invitatii nu sunt foarte multi. Nu am vrea ca spatiul sa para gol
  • Mancarea – aici, Chef’s Gallery are grija ca pe masa invitatilor de la evenimentul vostru sa fie gustari, aperitive, sucuri, apa plata sau cafea. Daca se vor servi dulciuri, ai incredere ca le va alege pe cele mai deosebite, astfel incat evenimentul corporate sa ramana in mintea celor care au participat acolo

organizare evenimente corporate

Organizarea unui eveniment business formal: cum iese cel mai bine

In cazul organizarii unui eveniment business formal, este putin mai dificil, pentru ca standardele ce trebuie luate in seama sunt mai mari, pretentiile sunt pe masura, dar Chef’s Gallery se va descurca de minune. Un meniu personalizat va fi, cu siguranta, unul dintre punctele forte ale evenimentului, mai ales daca este realizat intr-o maniera business, specifica unui asemenea eveniment.

Chef’s Gallery se ocupa de orice tip de eveniment, fie el formal, fie informal, acoperind inorganizare evenimente bucurestitreaga arie care ar interesa pe oricine. In ziua evenimentului, organizatorii vor fi facut tot ce trebuie ca sala sa arate impecabil. Foarte important, primirea invitatilor tine si de cel care a venit cu ideea, asa ca ar fi ideala implicarea de ambele parti. Oricum, Chef’s Gallery este specializat in astfel de evenimente, asa ca puteti conta pe profesionalismul lor.

Pentru informatii suplimentare despre cum sa organizati cel mai reusit eveniment corporate, business formal sau informal ori chiar o petrecere de firma, intrati pe site-ul oficial Chef’s Gallery. Tot acolo, veti vedea fotografii cu saloanele de evenimente. Pentru a face o rezervare, puteti sa sunati la numarul de telefon pentru contact rapid 0735 599 999. Programul de vizionari este de luni pana vineri, intre orele 16:00 si 19:00, iar in week-end, intre 12:00 si 19:00. Chef’s Gallery are adresa in Bucuresti, pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, numerele 19-21.