4 IDEI INGENIOASE ca sa revii la silueta perfecta!

Da un vot:

Vei arata si te vei simti mai bine, dupa ce iti vei recapata forma fizica. Merita sa faci primii pasi in aceasta directie chiar acum, mai ales ca nu trebuie sa renunti la nimic din ceea ce iti face placere. 

Oamenii de stiinta au descoperit ca – atat vreme cat iti alegi destept dieta si faci sport – nimic nu te va impiedica sa pierzi rapid in greutate, sa arati si sa te simti excelent.

Iata care sunt cele 4 TRUCURI:

1. Alege o alimentatie saraca in carbohidrati 

Carbohidratii – adica zaharurile si amidonul – stimuleaza secretia de insulina. Aceasta, la randul ei, favorizeaza acumularea grasimilor, in organism. Asigura-te, deci, ca iti bazezi alimentatia zilnica pe alimente sarace in carbohidrati, iar organismul va incepe imediat sa arda din depozitele de grasime. De atat ai nevoie ca procesul de slabire sa intre pe pilot automat.

Potrivit unui studiu, rinichii tai vor functiona, de asemenea, mai bine, atunci cand iti tii nivelul insulinei sub control. In consecinta, organismul tau va retine mai putina apa.

Inca din prima saptamana in care ti-ai limitat consumul de carbohidrati la 20-50 grame pe zi ai sa dai jos mai mult decat sperai. Parte din surplusul eliminat va fi apă, parte grasime.

Cele mai noi articole -   Machiajul de mireasa perfect este realizat de make-up artistul Amalia Draghici

2. Pune in farfurie aceste ingrediente 

Ca fii energica dar sa si continui sa slabesti, ar trebui sa ai, pe farfurie: o sursa de proteine, una de gasimi si o portie de legume sarace in carbohidrati. Fiecare dintre acestea joaca un rol esential in alimentatia ta. Uite cum:

– Proteinele. Iti alimenteaza organismul cu nutrienti, dar totodata favorizeaza arderea a peste 100 calorii in plus pe zi, potrivit unui studiu. In plus, dieta bogata in proteine te ajuta sa nu te mai gandesti obsesiv la mancare. Nu in ultimul rand, alimentele proteice tin de foame, asa ca vei manca mai putin. Cu peste 400 calorii mai putin, pe zi, conform rezultatelor unei cercetari.
– Grasimile. Nu renunta la ele si la carbohidrati simultan. E nesanatos si iti va crea o stare neplacuta.Iti poti asigura necesarul incluzand in dieta ulei de masline, de cocos sau de avocado. Untul este, de asemenea, o alegere buna. Pentru gatit, foloseste uleiul de cocos. E bogat in trigliceride cu lant mediu care, potrivit unor descoperiri recente, sunt satioase si accelereaza metabolismul.
– Legumele. Au continut scazut de carbohidrati:broccoli, conopida, spanacul, varza, salata verde, castravetele, apio (tulpina dulce de telina), ciupercile, dovleceii si avocado.

Cele mai noi articole -   Mezoterapia corporala de la Bioestetika.ro este solutia pentru corpuri perfecte

Faptul ca esti la dieta nu inseamna ca manacarea ta ar trebui sa fie mai putin apetisanta. Cu ajutorul unor astfel de aparate moderne si cu ingredientele recomandate mai sus, vei putea da savoare nebanuita oricarei retete. Vei putea, in sfarsit, sa fii creativa in bucatarie si sa transformi fiecare masa intr-un ritual, fara grija kilogramelor in plus.

3. Alege-ti o zi in care sa trisezi 

Daca ti-e greu sa urmezi dieta cu strictete, alege-ti o zi din saptamana in care sa faci pauza. Multi prefera sambata. Retine, insa, ca pana si in aceasta zi va trebui sa iti alimentezi organismul cu carbohidrati doar din alimente sanatoase. Printre ele se numara: ovazul, orezul, quinoa, cartofii, etc..

Cu toate ca nu iti este absolut necesara, acesta zi de abatere de la dieta ti-ar putea fi de folos. Exista dovezi stiintifice potrivit carora ea ar putea determina cresterea secretiei de leptina, hormon care grabeste arderea gasimilor.

Cele mai noi articole -   Afla CUM sa aplici CORECT genele false in 5 pasi!

Daca vezi ca ai luat putin in greutate, in aceasta zi, nu te descuraja. E vorba, in mare parte, de retineri de apa pe care le vei elimina in urmatoarele 2 zile.

4. Ridica greutati de 3 ori pe saptamana 

Ca pierderea in greutate sa fie accelerata, indicat ar fi sa faci sport, de 3-4 ori pe saptamana. Mai ales ca vine iarna, cel mai simplu ar fi sa te duci la sala. O incalzire rapida, 40-50 minute de ridicat greutati si o sedinta scurta de streching ar trebui sa fie suficiente.

Ridicarea greutatilor poate mentine alert metabolismul pe care pierderea in greutate il incetineste, sustin mai multi cercetatori, intr-o lucrare de specialitate. Daca, totusi, nu esti facuta pentru a ridica greutati, ai putea obtine rezultate la fel de bune cu jogging-ul, inotul, sau chiar cu plimbari lungi, in pas alert.

Poti continua sa pui in farfurie alimente foarte gustoase si, totodata, sa pierzi in greutatea. Totul este sa stii ce, cand si cum sa mananci. Ca sa reusesti, urmeaza cele 4 trucuri a caror eficienta a fost demonstrata stiintific si care sunt detaliate, pe larg, in materialul de mai sus.

Sursa: https://www.ele.ro/dieta/silueta/cele-4-trucuri-verificate-care-te-vor-ajuta-sa-revii-in-forma-57927